Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Głobino
Numer: StPr/25/0905
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie spraw płacowych i rozliczeniowych pracowników, a także sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, - sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców, - rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, - terminowa realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, - zapewnienie prawidłowości rozliczeń w zakresie podatków (zaliczki miesięczne od wypłat, PIT-11, PIT-4R), - Zapewnienie prawidłowości rozliczeń w zakresie ZUS, PFRON, obsługa programu Płatnik, - przygotowywanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; 9. udzielanie pracownikom informacji z zakresu ubezpieczeń społecznych, - zastępstwo pracownika ds. księgowości i kadr,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Głobino


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze