1.Sporządzenie listy płac oraz list wypłaty innych świadczeń przyznanych pracownikowi;2.Zbieranie i przechowywanie oświadczeń podatkowych oraz dokumentów uprawiających do uzyskania należności ze środków ZUS;3.Prowadzenie ewidencji oraz kont wynagrodzeń pracowników;4.Prowadzenie kart zasiłków chorobowych;5.Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędów Skarbowych i PFRON.6.Sporządzanie rocznych informacji podatkowych;7.Sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń w zależności od wymogów wewnętrznych i zewnętrznych;8.Prowadzenie korespondencji z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Skarbowymi, komornikami i innymi instytucjami, związanej z zatrudnionymi pracownikami;
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa programu Płatnik
Uprawnienia: Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel
Uprawnienia: Obsługa biura z wykorzystaniem komputera
Wymagania inne:[Inne] : Wykształcenie minimum średnie i minimum 3-letni staż pracy, w tym minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku dotyczącym rozliczania płac, zus i podatków