Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego.
- udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży i najmu ruchomości i nieruchomości,
- rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
- obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego,
- dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
- redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
- udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni,
- opracowywanie informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na Uczelni regulaminami i zarządzeniami,
- przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr:
https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami:
http://dzd.pwr.edu.pl/pl Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.