Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko
specjalisty w Dziale Środków Trwałych
Specjalista w Dziale Środków Trwałych
Miejsce pracy: Wrocław, Plac Uniwersytecki 1
Nr ref.: specjalista.103.DST.AH

Nazwa stanowiska: specjalista

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych.
  • Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT).
  • Uzgadnianie sald kont księgowych – środki trwałe.
  • Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych.
  • Uzgadnianie amortyzacji.
Wymagania konieczne
  • Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
  • Znajomość zasad rachunkowości.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Wymagania pożądane
Mile widziane
  • Doświadczenie w obszarze księgowości ds. środków trwałych.
  • Znajomość systemu informatycznego TETA ERP.
  • Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze