Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zgorzelcu
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Zgorzelec
Ogłoszenie o naborze Nr 146521

Warunki pracy

- Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku od 7:30-15:30;


- praca w siedzibie urzędu;


- wyjazdy służbowe (szkolenia);


- praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych;


- obciążenie psychiczne- stres związany z pracą pod presją czasu;


- docelowo praca na pełen etat.


 

Zakres zadań

  • naliczanie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, sporządzenie listy płac oraz rozliczanie innych świadczeń pracowniczych;
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej Inspektoratu oraz rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędami Skarbowymi;
  • sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń pracowników do celów podatkowych i ubezpieczeń społecznych ;
  • sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego z zakresu spraw prowadzonych przez dział księgowości;
  • sporządzanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej sprawozdań dotyczących kosztów w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań kontrolnych zakażeń zwierząt w tym refundowanych przez UE oraz badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt oraz produktach pochodzenia zwierzęcego;
  • terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz zobowiązań podatkowych;
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników;
  • przygotowanie projektów pism w zakresie zadań finansowo - księgowych i kadrowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe księgowe, ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa pracy i finansów publicznych
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • dyspozycyjność, komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • czynne prawo jazdy kat. B
Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze