Miejsce pracy: Myślenice
Ogłoszenie o naborze Nr 155505
Warunki pracy
Praca administracyjno-gospodarcza, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urzadzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, w szczególności przygotowywanie decyzji do równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, wykazów i analiz, planowanie środków finansowych i sprawozdawczości mieszkaniowej
- naliczanie i sporządzanie wykazów w systemie SWOP wszystkich świadczeń wraz z pochodnymi dla pracowników i policjantów Komendy oraz psów służbowych celem ich realizacji
- realizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Policji w porozumieniu z KWP w Krakowie, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków emerytów i rencistów policyjnych o świadczenie socjalne z funduszu socjalnego, celem ich wypłaty
- rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników Komendy w systemie SWOP, celem ich wypłaty
- prowadzenie ewidencji głównej i dokumentacji rozliczeniowej materiałów m. in. techniki policyjnej, techniki biurowej itd.
- prowadzenie gospodarki nieruchomościami, w tym w szczególności sporządzanie deklaracji podatkowych na dany rok kalendarzowy, udział w uzgadnianiu miejscowych ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego
- sporządzanie dokumentacji policjantów w systemie SWOP w zakresie kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby oraz w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie w naturze w okresie zimowym
- prowadzenie ewidencji: dopłat do wczasów dla policjantów i pracowników, prowadzenie postępowań regresowych, nawiązek oraz kar porządkowych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
- prowadzenie ewidencji MKZP (Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej), w tym deklaracji przystąpienia i rezygnacji oraz sprawdzanie merytoryczne wniosków o pożyczkę
- obsługa kasowa jednostki- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie otrzymanej gotówki do kasy KWP Kraków oraz przekazywanie uzyskanej gotówki z nałożonych mandatów karnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z finansami, rachunkowością
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych