Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 146548

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  Praca związana ze stałą obsługą klienta zewnętrznego (instytucje) i z krótkimi terminami realizacji zadań.

Zakres zadań

  • analizuje i weryfikuje sprawozdania jednostek budżetowych podległych Wojewodzie
  • sporządza łączne miesięczne, kwartalne i roczne sprawozdania budżetowe w części 85/02 w części woj. dolnośląskie - Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-28NW, Rb-28 Programy, Rb-28 Programy WPR, Rb-28 Programy EU , Rb – EU WPR, Rb-70, RB – Z, RB - N
  • wprowadza plan budżetu w układzie zadaniowym oraz decyzje zmieniające plan dla części budżetowej 85/02 do programu operacyjnego oraz weryfikuje w zakresie planu/planu po zmianach dane ujęte w sprawozdaniach jednostek budżetowych podległych Wojewodzie (administracja zespolona)
  • analizuje stan zobowiązań i należności jednostek budżetowych podległych wojewodzie (administracja zespolona) oraz przekroczenia planu i zaangażowania budżetu w jednostkach budżetowych
  • przeprowadza kontrole finansowe w jednostkach organizacyjnie podległych Wojewodzie (administracja zespolona), w zakresie zgodności danych sprawozdawczych z ewidencją księgową oraz dokumentami źródłowymi
  • obsługuje informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa Trezor na poziomie dysponenta trzeciego stopnia i dysponenta głównego – weryfikuje i zatwierdza sprawozdania dysponentów niższego stopnia jako dysponent główny oraz agreguje sprawozdania łączne w części 85/02
  • sporządza na poziomie dysponenta części budżetowej sprawozdania budżetowe w układzie zadaniowym w programie Buza
  • weryfikuje otrzymane dane oraz sporządza informacje w zakresie zatrudniania i wynagradzania członków korpusu służby cywilnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
  • znajomość ustawy o rachunkowości - prowadzenia ksiąg rachunkowych i inwentaryzacja
  • znajomość ustawy o finansach publicznych – wykonywanie ustawy budżetowej, wykonanie budżetu środków europejskich, przeznaczenie wydatków budżetu państwa oraz zasady gospodarowania środkami publicznymi
  • znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej – terminy i zasady sporządzania sprawozdań budżetowych
  • wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze