Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 152410

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3. Stanowisko pracy mieści się na III piętrze. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję sprzedaży i zakupu usług,
  • współuczestniczy w rozliczaniu poszczególnych projektów realizowanych z udziałem środków unijnych i europejskich,
  • prowadzi ewidencję księgową należności Skarbu Państwa, wynikających z postanowień Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego i powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego oraz decyzji wojewody, dokonuje na bieżąco przypisy nalicza odsetki od nieterminowych wpłat i wysyła upomnienia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze księgowości,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikatywność, umiejętność argumentowania, odporność na stres,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze księgowości w administracji publicznej.
Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze