Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 154273

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa


obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu


większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej


podstawowe wyposażenie na stanowisku pracy: komputer, telefon, drukarka


stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku w windą


brak podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo


                                                                       


 

Zakres zadań

  • nalicza wynagrodzenia miesięczne dla pracowników Urzędu oraz dodatkowych należności dla pracowników, dokonuje obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń w oparciu o posiadane dokumenty, sporządza listy wynagrodzeń
  • realizuje zadań z zakresu wydatków osobowych i ubezpieczeń społecznych
  • wykonuje zadania związane z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy poprzez przygotowywanie projektów w sprawach pracowniczych oraz wykonuje czynności związane ze zgłaszaniem i wyrejestrowaniem pracowników do ubezpieczenia społecznego
  • prowadzi sprawy dotyczące czasu pracy pracowników, w tym urlopów wypoczynkowych
  • sporządza dokumentacją płacową dla potrzeb ZUS i raporty miesięczne dla każdej osobwy ubezpieczonej w zakresie naleznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz wydaje zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracownika
  • sporządza deklaracje PIT w celu ustalenia wysokości naleznego zobowiązania i rozliczenia z urzędem skarbowym
  • prowadzi sprawy związane ze sporządzaniem umów zleceń, umów o dzieło w celu prawidłowego rozliczenia tych umów
  • sprawdza dokumenty pod względem formalno-rachunkowym w celu zapewnienia wstępnej kontroli
  • sporządza okresowe sprawozdania finansowe i kadrowe, analizy oraz sprawozdania statystyczne z zakresu realizowanych zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca w komórkach ds. płac lub ds. księgowości lub ds. kadr
  • znajomość Kodeksu pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów wykonanwczych
  • znajomość przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość ustawy o wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej
  • znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność samodzilenej organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • inicjatywa w dążeniu do celu
Najnowsze oferty pracy:
  • Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy,...

  • Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy,...

  • Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy,...

  • Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych...

  • Zakres obowiązków: Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z przepisami,...

  • Zakres obowiązków: kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym...

Najnowsze komentarze