Organizowanie i kierowanie działem ekonomiczno-finansowym. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, płacami i ubezpieczeniami, wyceną aktywów i pasywów. Sporządzanie raportów dotyczących stanu środków pieniężnych oraz stanu należności i zobowiązań. Opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia rocznego planu amortyzacji składników majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku. Organizacja i nadzór rachuby płac z pełną dokumentacją i ewidencją dla celów kosztowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, finanse
Wymagania inne:znajomość ustawy o finansach publicznych, mile widziana znajomość ustawy o działalności lecznicze,mile widziany certyfikat księgowego, współpraca w grupie, organizacja pracy własnej
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 6 000 PLN